دفتر فنی یا چاپ و تکثیر چگونه شغلی است؟
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

اگر بفکر تاسیس یک دفتر فنی برای خود یا فرزند خود هستید آگاهی محیطی شما به این حرفه نه تنها می تواند در تصمیم گیری مفید واقع شود

 

 بلکه یکی از اساسی ترین کلیدهای موفقیت برای ترسیمی از گذشته حال و آینده این حرفه با ایده های ذهنی شماست در حقیقت چنین ترکیب یا همخوانی اصل اساسی در موفقیت هر حرفه ای است.

 

 

 

شاید بتوان گفت بهترین و مهم ترین امتیاز این حرفه سر کار با قشر فرهنگی و تحصیل کرده و بنوعی ارتباط با مقالات و نوعی ورود به محیط دانشجویی و آموزش تعمیر ماشینهای اداری  است

 

سروکار با مقالات علمی و تایپ یا تکثیر کم کم شما را آغشته کتاب و علم میکند این امتیاز کلیدی این حرفه است که موفقیت شما را نیز در این حرفه باعث می شود .

 

  و شاید درست به همین دلیل بتوان گفت که با یکی از پاکترین و سالم ترین حرفه های حال حاظر ایران سر و کار داریم که متاعی است بس نایاب .

 

 و صاحبان این حرفه یا آنهایی که بنوعی با آن سر و کار دارند را بسوی فرهنگ مکتوب ایرانی و آشنایی با ان سوق می دهد این امتیاز بسیار ویژه ای که در کمتر شغلی می توان سراغ داشت .

 

 اگرچه بسیاری از صاحبان این حرفه  رشد فرهنگی خود را فراموش کرده باشند ولی یک مقایسه اگر مثلاٌ یک فروشنده کفش یا طلا می شدند و.

 

 دقیقآ آنها را متوجه تغییراتی که در چندین سال داشته اند متوجه خواهد کرد ... که حتی نوع سخن گفتن آنها و رفتارشان حتی در محیط خانواده را نیز تحت تاثیر قرار داده است ...

 

اگرچه این امتیاز اکتسابی در این حرفه برای کسانیکه دغدغه های مالی  و آموزش تعمیر ماشینهای اداری را مد نظر قرار می دهند شاید و متاسفانه زیاد مهم نباشد .

 

ولی بالاخره و در هر صورتی امتیازی بزرگ است که دیر یا زود اهمیت خود را به اثبات می رساند شاید چنین ایجاب اجتناب ناپذیری رمز موفقیت این حرفه باشد با این وصف افراد فرهنگی نویسندگان شاعران ادبیات دانان و اهل مطالعه و کلاٌ  هرآنکه بنوعی آلوده فرهنگ باشد .

 

در این حرفه بسیار موفقتر از سایر افراد خواهند بود و همجنسان خود را بهتر و راحتتر جذب خواهند کرد یعنی علاوه بر یک رابطه شغلی به رابطه محکمتری از دوستی با مشتریان خود دست خواهند یافت که در  ساده ترین صورت متمضمن موفقیت دو چندان در این حرفه خواهد بود .

 

 

 

صاحبان حرفه ای می دانند که جملات بالا رمز موفقیت این حرفه است پس اگر مثل یک فروشنده ساده با مشتریان این حرفه برخورد کنیم سخت در اشتباهیم توصیه ما ایجاد یک ارتباط صمیمانه است که تاثیر پذیری مارا هم خوشبختانه در بر دارد پس ایجاد ارتباط صمیمانه با دانشجویان نمایندگان دانشجوها اساتید و کارمندان نوعی بازار یابی حرفه ای است که بقول معروف لا درزش نمیره ... مشتری این حرفه بسیار به این نکات اهمیت میدهد دوست دارد بحث کند ایده بدهد و ایده بگیرد دنبال جایی است که یک همسخن و همدرد پیدا کند و اگر چنین مکانی یافت مشتری دایم شماست و دوست صمیمیتان ...

 

 پس توصیه ما حضور در محیط های دانشجویی  شرکت در کنفرانس ها و کلا ورود به محیط علم و فرهنگ است که راز موفقیت این حرفه است و نتیجتاٌ آشنایی با کارپردازان و مسولان خرید و توصیه مختلف به همکاری با شما را در بر دارد و دور اندیشی شما البته سهم بسزایی در این بین دارد که قدرت مانور و موفقیت روزافزون شما را میسر میکند.

 

 به یاد داریم که پرهیز از کوته نگری است که راه بلندپروازی را به ما می آموزد. 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: